Львіська міська електричка

0

Питання вирішення транспортного сполучення деяких районів міста стоїть уже давно. Вирішити частково можна запустивши міську електричку.
Якщо, до прикладу, знайти рухомий склад і вставити час руху розрахувавши із загальним транспортним потоком залізниці, то схема маршруту буде виглядати приблизно таким чином:

Рясне – Клепарів – Львів гол. – Сихів

За даною схемою зупинок платформи готові і знаходяться у більш-менш задовільному стані. Але, із логістичної точки зору то подібна схема не буде ефективною по ряду причин:

  1. Перетин із шляхопроводом вул. Шевченка що принесе додаткові незручності для автотраспорту який рухається по єдиній автодорозі що сполучає Рясне із Львовом.
  2. Незручне розміщення посадкових станцій такі як: Батарівка, Клепарів та Персенківка
  3. Невелике охоплення районів Львова.
Один із можливих варіантів маршруту міської електрички у Львові

Львівська міська електричка за маршрутом Білогорща-Підзамче-Сихів, транспортування пасажирів електропотягом  класу ЄР-2 у кількості 4-х вагонів.

В ідеалі електороїзд класу ЕПЛ2Т (тритамбурний) що дозволяє швидшу посадку і висадку пасажирів.
Також дуже непогано було-би побудувати по маршруту міського потяга підвищені платформи що в рази би збільшило швидкість посадки-висадки, а також дозволило користуватися ЛМЕ маломобільним львів’янам. Але нажаль побудова високих платформ при сьогоднішніх львівських реаліях буквально неможливо.

електороїзд класу ЕПЛ2Т

Білогорща-Підзамче-Сихів

Так як район Білогорща є також досить обділеним у транспортному сполученні то логічно вартувало-би крайню станцію маршруту розмістити саме тут.
Гілка даного залізничного перегону (Рясна2-Рудно) по суті технічна і не несе сильної завантаженості.
Орієнтовна довжина маршруту 30 км. Кількість зупинок 15. Причому на магістральному перегоні 1479км. – Підзамче, електропотяг буде рухатися реверсом, таким чином зупинка пл. Гната Хоткевича повторуватися на маршруті буде двічі.


  • Білогорща. крайня кінцева платформа. Потребує будівництва ( принаймні під один-два вагони )
  • Рясне – 2. проміжна платформа що знаходиться під шляхопроводом вул. Шевченка. Потребує незначного ремонту.
  • Рясна. проміжна платформа поблизу вул. Брюховицька. Потребує незначного ремонту.
  • Батарівка. проміжна платформа потребує будівництва ближче вул. Біберовича. Уже існує платформа Батарівка, але так як поїзд піде по іншій колії і для зручності пасажирів є необхідність будівництва нової платформи.
  • пл.Гната Хоткевича. знадходиться над шляхопроводом вул. Чорновола. Потребує невеликого косметичного оновлення.
  • Підзамче. повноцінна робоча станція.
  • пл. Гната Хоткевича
  • Шевченка. проміжна платформа що знаходиться під шляхопроводом вул. Шевченка на перехресті із вул. Омеляна Ковча. Потребує будівництва.
  • Львів-Головний.
  • Городоцька. діюча платформа що знаходиться під шляхопроводом вул. Городоцька.
  • Коновальця. діюча платформа що знаходиться під шляхопроводом вул. Кульпарківська.
  • Княгині Ольги. платформа знаходиться під шляхопроводом однойменної вулиці. Потребує невеликого косметичного оновлення.
  • Стрийська. платформа знаходиться під шляхопроводом однойменної вулиці. Для зручності пасажирів потребує будівництва.
  • Червоної Калини. платформа знаходиться під шляхопроводом однойменної вулиці. Для зручності пасажирів потребує будівництва.
    *Діючу платформу Персенківка оминаємо із-за непотрібності у випадку будівництва пл. Стрийська і пл. Червоної Калини.
  • Зубрівська. діюча платформа що знаходиться поблизу однойменної вулиці.
  • Сихів. кряйня діюча станція.

Як доповнення варіанту до схеми.

Як доповнення маршрут можна збільшити приблизно на 6 км. із крайньою станцією Скнилів. При такій схемі маршрут буде огортати буквально майже весь Львів.

Скнилів-Білогорща-Рясне-Підзамче-Львів гол.-Кульпарків-Персенківка-Сихів

По цій схемі маршруту отримуємо додаткових три зупинки:


  • ст. Рудно. діюча проміжна.
  • Данила Апостола. платформа знаходиться поблизу однойменної вулиці, потребує будівництва.
  • Скнилів. діюча станція.

На перший погляд нічого складного, схема маршруту це варіант бачення автора. Усі складності заключатимуться у безпосередньо у реалізації у технічному плані.
Схему маршруту можна і комбінувати в залежності від часу слідування в один чи другий напрямок.

Ваші думки, пропозиції, критика, то-що.

Антон Стецко

0

Comments

comments